ΟΡΟΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ

ΟΡΟΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ

 

 

O καταναλωτής έχει στη διάθεσή του προθεσμία 15 ημερολογιακών ημερών για να επιστρέψει το προϊόν που αγόρασε - για οποιονδήποτε λόγο ακόμα και αναίτια και να ζητήσει αντικατάσταση ή επιστροφή  χρημάτων.

Προϋπόθεση ότι τα προϊόντα δεν έχουν χρησιμοποιηθεί, είναι σε άριστη κατάσταση τα ίδια όπως και η συσκευασία τους (όπως ακριβώς τα αντίστοιχα προϊόντα στην αποθήκη). Σε διαφορετική περίπτωση, τα προϊόντα θα επιστρέφονται στον αγοραστή με δική του χρέωση

Τα προϊόντα προς επιστροφή θα πρέπει να συνοδεύονται απαραίτητα από το αντίστοιχο φορολογικό παραστατικό διακίνησης με καθαρά αναγραφόμενη την ημερομηνία αγοράς

Τα έξοδα αποστολής των προς επιστροφή προϊόντων επιβαρύνουν τον αγοραστή εκτός εάν η επιστροφή των προϊόντων οφείλεται σε λάθος εκτέλεσης της παραγγελίας από την εταιρία μας ., και πάντα κατόπιν συνεννόησης.

Οποιαδήποτε Ακύρωση Παραγγελίας μπορεί να γίνει άμεσα μέσα στις επόμενες 8 ΕΡΓΑΣΙΜΕΣ ώρες από την παραγγελία .

Σε αντίθετη περίπτωση θα εκτελεστεί κανονικά και οποιαδήποτε διαφορά  εάν επιβαρύνει την εταιρία μας με άσκοπα έξοδα που προκλήθηκαν από άπατη ή δόλο θα επιλυθεί μέσω δικαστικής οδού.

Κατά την αγορά σας θα πρεπει να προσέξετε κάποια εξειδικευμένα προϊόντα ( κάμερες ,καταγραφικά, συστήματα συναγερμών, κλειδαριές ξενοδοχείων, θυροτηλεοράσεις κ.λ.π ) που απαιτούν γνώσεις εξειδικευμένου τεχνικού η προγραμματιστή  ή εγκαταστάτη   πριν τα αγοράσετε να βρείτε με δική  σας ευθύνη τον  αρμόδιο  τεχνικό .

Η  εργασία  ενός μη σχετικού ατόμου μπορεί να προκαλέσει  βλάβη στο προϊόν η οποία  ΔΕΝ θα καλυφθεί από την  δωρεάν  εργοστασιακή εγγύηση .

 Αν επιθυμείτε οποιαδήποτε επιστροφή προϊόντος λόγω βλάβης και το προϊόν είναι εντός εγγύησης ,μέσα σε 15 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία αγοράς το Interfox.gr αναλαμβάνει τα μεταφορικά έξοδα επιστροφής. Μετά το πέρας των 15 ημερών ο πελάτης επιβαρύνεται με οποιοδήποτε κόστος αποστολής και μπορεί να επιλέξει οποιαδήποτε μεταφορική εταιρεία ταχυμεταφορών για να επιστρέψει το προϊόν στην έδρα μας.

 

Η εταιρεία μας ελέγχει κάθε προϊόν προς αποστολή, ώστε να πληροί τις σχετικές προδιαγραφές, να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση και να συσκευάζεται με το καλύτερο δυνατό τρόπο προς αποφυγή φθοράς.

Καμία αλλαγή δεν γίνεται δεκτή αν : το προϊόν έχει χρησιμοποιηθεί, αν έχει ανοιχθεί η αρχική συσκευασία και έχει σημάδια φθοράς , δεν συνοδεύεται από την αρχική του συσκευασία και δεν υπάρχει παραστατικό πώλησης (απόδειξη λιανικής πώλησης, τιμολόγιο ή αριθμός ηλεκτρονικής παραγγελίας)

 

Σε προσφορές και προϊόντα stock δεν γίνεται αντικατάσταση προϊόντων.

 

Ειδικά σε μπαταρίες και φορτιστές γίνεται αντικατάσταση μόνο σε περίπτωση διαπίστωσης βλάβης  που δεν μπορεί να επισκευαστεί από το Τεχνικό τμήμα και πάντα με όμοιο ή ίδιο προϊόν σε χαρακτηριστικά και αξία.

 

Σε περίπτωση λάθους αγοράς σας κάποιου προϊόντος γίνεται αντικατάσταση μόνο εάν το προϊόν δεν έχει ανοιχθεί από την αρχική συσκευασία κατόπιν δικού μας ελέγχου αφού επιστραφεί με δικά σας έξοδα αποστολής.

Σε καμία περίπτωση δεν γίνεται αντικατάσταση προϊόντος με την αναφορά βλάβης από τον πελάτη χωρίς το προϊόν να ελεγχθεί από το service της εταιρείας μας ή του προμηθευτή μας

Σε καμία περίπτωση μετά από αντικατάσταση του προϊόντος δεν ακολουθεί άμεση δεύτερη αντικατάσταση με ίδιο προϊόν .

Σε περίπτωση αδυναμίας επισκευής ενός προϊόντος και μόνο τότε, μπορεί να γίνει αντικατάσταση με άλλο προϊόν παρομοίων ή καλυτέρων χαρακτηριστικών, ιδίου ή άλλου κατασκευαστή.

Η επισκευή ή αντικατάσταση ενός προϊόντος εντός της εγγύησης, δεν σημαίνει και την εκ νέου ανανέωση της εγγύησης.

Η μεταφορά των προς επισκευή προϊόντων γίνεται με ευθύνη και έξοδα του αγοραστή

Σε περίπτωση που ο αγοραστής αμφισβητεί ότι η βλάβη σε προϊόν εντός εγγύησης δεν προκλήθηκε από λάθος συνδεσμολογία η προγραμματισμό, υπέρβαση τροφοδοσίας, υπερτάσεις τηλεφωνικού δικτύου, κεραυνούς, έκθεση σε ακραίες συνθήκες, αλλά είναι ελαττωματικό το ίδιο το προϊόν, τότε ο αγοραστής μπορεί να ζητήσει να αποσταλεί το προϊόν στην κατασκευάστρια εταιρεία με δικά του έξοδα για την εξακρίβωση του τρόπου πρόκλησης της βλάβης..

 

ΟΡΟΙ ΕΓΓΥΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

 

1. Η εγγύηση των προϊόντων (6 μήνες έως 3 έτη) παρέχεται από την κατασκευάστρια εταιρεία.

Συγκεκριμένα η εγγύηση ισχύει :

•             για μπαταρίες  6 μήνες

•             για φορτιστές, έξυπνα ρολόγια, tv box 1 χρόνο

•             για κάμερες και καταγραφικά 2 χρόνια

•             για  ασύρματα συστήματα συναγερμών  wolf-guard 3 χρόνια

•             για συστήματα Paradox 2 χρόνια

•             για led 2 χρόνια  

          Για οποιοδήποτε αλλο  είδος ισχύει η εγγύηση του κατασκευαστή ή προμηθευτή

 

Η ΕΓΓΥΗΣΗ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ

 

1. Όταν το προϊόν έχει υποστεί βλάβη από υπερτάσεις του δικτύου 220V ή υπερτάσεις του τηλεφωνικού δικτύου.

 

2. Από λάθος συνδεσμολογία, πτώση, εισροή υδάτων, έκθεση σε θερμοκρασία ή υγρασία εκτός των ορίων λειτουργίας που ορίζει ο κατασκευαστής.

 

3. Επέμβαση από μη εξουσιοδοτημένο τεχνικό   σχετικό με το προίον στην λειτουργία του και τοποθέτηση του.

 

4. Όταν έχει καταστραφεί ή αφαιρεθεί ο σειριακός αριθμός ή ο κωδικός του προϊόντος.

 

5. Όταν στις κάμερες ή στους φορτιστές έχουν κοπεί τα καλώδια των βυσμάτων.

 

6.Η εγγύηση δεν καλύπτει φυσική μερική η ολική υποβάθμιση της μπαταρίας μετά από 6 μήνες

από την ημέρα αγοράς.

 

7.Επέμβαση  του αγοραστή    με αφύσικη φθορά απο λάθος τοποθέτηση ή προγραμματισμό ή συνδεσμολογία   ανάλογα το προιόν.

 

 

 

Η υποχρέωση της INTERFOX σαν διανομέας  περιορίζεται στην δωρεάν  επισκευή ή αντικατάσταση των ελαττωματικών εξαρτημάτων (εργασία και ανταλλακτικά).

Απαραίτητη προϋπόθεση για την παροχή της εγγύησης είναι η προσκόμιση (πρωτότυπο ή αντίγραφο) του παραστατικού αγοράς ή του παραστατικού της ηλεκτρονικής παραγγελίας..

Σε περίπτωση αδυναμίας επισκευής ενός προϊόντος και μόνο τότε, μπορεί να γίνει αντικατάσταση με άλλο προϊόν ιδίων ή παρόμοιων χαρακτηριστικών, ιδίου ή άλλου κατασκευαστή.

Η επισκευή ή αντικατάσταση ενός προϊόντος εντός της εγγύησης, δεν σημαίνει και την εκ νέου ανανέωση της εγγύησης.

 Η μεταφορά των προς επισκευή προϊόντων γίνεται με ευθύνη και έξοδα του αγοραστή.

Σε περίπτωση που ο αγοραστής αμφισβητεί ότι η βλάβη σε προϊόν εντός εγγύησης δεν προκλήθηκε από λάθος συνδεσμολογία, υπέρβαση τροφοδοσίας, υπερτάσεις τηλεφωνικού δικτύου, κεραυνούς, έκθεση σε ακραίες συνθήκες, αλλά είναι ελαττωματικό το ίδιο το προϊόν, τότε ο αγοραστής μπορεί να ζητήσει να αποσταλεί το προϊόν στην κατασκευάστρια εταιρεία με δικά του έξοδα για την εξακρίβωση του τρόπου πρόκλησης της βλάβης.

Σε περίπτωση αδυναμίας λειτουργίας ενός προϊόντος, είτε λόγω βλάβης είτε άλλων παραγόντων (κακή εγκατάσταση, διακοπή τηλεφωνικής γραμμής, διακοπή ασύρματης επικοινωνίας, ανεπαρκής συντήρηση) η  Interfox.gr. σε καμία περίπτωση δεν φέρει ευθύνη για βλάβες κατά της ζωής και της περιουσίας που μπορούν να συμβούν στον φυλασσόμενο χώρο

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ οποιαδήποτε χρήση ή αναπαραγωγή περιεχομενου απο την σελίδα μας από άλλη εταιρία ή ιδιώτη χωρίς την έγγραφη άδεια της εταιρίας.

Παραμένουμε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνηση ή πληροφορία . Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας  στο τηλέφωνο 210 57 25 000

Διεύθυνση : Ακρόπολεως 9, Περιστέρι

e-mail : [email protected]

 

 

Παρακαλούμε πολύ διαβάστε προσεχτικά  τους όρους αγοράς , επιστροφής και εγγύησης πριν απο την αγορα σας .

Προχωρήστε σε ηλεκτρονική παραγγελία και αγορά μόνο αν συμφωνείτε απόλυτα με όλα τα παραπάνω .

Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας αποδέχεστε όλους τους παραπάνω όρους .